Autel MaxiSYS MS919 2025
Kód: 2650Termék részletes leírása
Az Autel MaxiSYS MS919 hasonló diagnosztikai funkciókat kínál, mint az Autel csúcskategóriás eszköze, a MaxiSYS Ultra. Teljes körű diagnosztikát biztosít a legtöbb európai, ázsiai és amerikai autó összes egységére, fejlett szervizfunkciókkal kombinálva. A készülék képes hibakódok olvasására és törlésére minden egységben, élő adatok megjelenítésére, aktuátor tesztek végrehajtására, készenléti kódok olvasására, szervizintervallumok visszaállítására, a DPF diagnosztizálására és regenerálására, alapvető fojtószelep-beállítások elvégzésére, az automata sebességváltó adaptációinak visszaállítására, alapvető TPMS diagnosztikára, az akkumulátor regisztrálására és kódolására, befecskendezők, kulcsok és távirányítók kódolására és számos egyéb feladatra. Támogatja az egységek flashelését, a kódolást és az adaptációt, valamint az online kódolást és adaptációt is. Emellett lehetővé teszi a jármű rejtett funkcióinak feloldását és az egységek topológiájának (térképezésének) megjelenítését.
Az Autel MaxiSYS MS919 széles körű támogatást nyújt szinte minden márkához és egységhez. A járművek lefedettsége a piacon 99,99%. Minden fontos protokoll támogatott, beleértve a D-PDU, SAE J2534, RP1210, DoIP és CAN FD protokollokat.
Az Autel Europe szkennerek egyik nagy előnye az SGW közvetlen támogatása verhetetlen áron. A legjobb csomagot az FCA, Mercedes, Nissan, Renault és VAG járművek SGW feloldásához itt találja.
A készülék támogatja a magyar nyelvet. A csomag részét képezi egy részletes elektronikus magyar dokumentáció is, amely tartalmazza a készülék üzembe helyezésére és használatára vonatkozó utasításokat.
Szervizfunkciók
- Szervizintervallumok visszaállítása
- ABS kivéreztetés
- Injektorok kódolása
- Kormányszög-érzékelő visszaállítása
- Automatikus sebességváltó-beállítások visszaállítása
- Akkumulátor regisztrálása
- TPMS visszaállítása
- Elektromos rögzítőfék kezelése
- Fojtószelep alapbeállítások
- Futómű kalibrálása
- Hűtőfolyadék légtelenítés
- Ajtók és ablakok beállítása
- Adaptív lámpák kalibrálása
- adBlue visszaállítása
- NOx-érzékelő alaphelyzetbe állítása
- Start/Stop visszaállítás
- GPF csere és regenerálás
- DPF csere és regenerálás és még sok más...
OBD-II funkciók
- motorhibakódok leolvasása - P0, P2, P3, U0 és gyártóspecifikus kódok P1, P3, U1 - állandó és ideiglenes hibák
- motorhibakódok törlése
- a kibocsátási figyelmeztető lámpa (MIL) kioltása
- élő motoradatok (live data)
- Freeze Frame motoradatok
- I/M readiness teszt
- lambda-szonda teszt
- EVAP rendszer teszt
- akkumulátor teszt
- a jármű adatainak megjelenítése (VIN, CVN és egyéb)
- OBD-II hibakód-adatbázis
- támogatja a legtöbb OBD-II tesztmódot, beleértve a CAN, ISO9141, KWP2000, J1850 VPW, J1850 PWM protokollokat
Új Autel MaxiFlash VCMI (5-az-1-ben járműkommunikációs interfész)
A VCI nem csupán egy adapter a diagnosztikai eszköz számára, hanem 4-csatornás oszcilloszkóp, jelgenerátor, multiméter és CAN BUS teszter funkciókat is kínál.
- Fejlettebb, mint a J2534: A három diagnosztikai protokoll (D-PDU/SAE J2534/RP1210) támogatásával az Ultra több OEM diagnosztikai eszközzel kompatibilis, és több jármű diagnosztizálására és programozására képes, mint a hagyományos J2534 programozó eszközök.
- VCI kommunikáció: Kettős Wi-Fi mód, az egyik a tablet és a VCI közötti kapcsolatot biztosítja, a másik lehetővé teszi a tablet számára az internetkapcsolatot szoftverfrissítésekhez és böngészéshez. Gyorsabb adatátviteli sebességet, stabilabb kapcsolatot és jobb interferenciavédelmet kínál (USB-kommunikációval egyenértékű). A kommunikációs hatótávolság eléri az 50 métert, és a diagnosztikai sebesség 30%-kal növekszik.
- Ultra-precíziós oszcilloszkóp: Beépített oszcilloszkóp 20 MHz-es sávszélességgel, akár 80 ms/s mintavételezési sebességgel, amely pontos hullámforma-rögzítést biztosít, és kivételesen széles járműkört lefed. 32M memória az összetett jelek feldolgozásához, lehetőséget biztosít a hullámformák felnagyítására és visszajátszására, valamint támogatja a fejlett élindítást és impulzusindítást.
- Hullámforma-generátor: Elektromos jelek előállítása és a jármű hardverének teljesítményének elemzése különböző hullámformafrekvenciák változtatásával. Az Autel MaxiSys Ultra nagyszámú felhőalapú előre beállított esettel rendelkezik, beleértve a különböző érzékelők és aktuátorok hullámforma bekötési rajzát, a referenciális hullámformákat, a hullámforma-elemzést, a hibakód-analízist és az intelligens, egygombos hullámforma-beállításokat.
- Multiméter: Nincs szükség külön multiméterre, a VCMI csatlakozóval egy kattintással mérhető a feszültség, az áramerősség és az ellenállás.
- OBD CAN jel ellenőrzés: Az OBD interfész jelének érzékelésével ellenőrizhető, hogy a kommunikációs állapot megfelelő-e.
Fejlett kódolás és programozás
Az Autel MaxiSYS MS919 lehetővé teszi minden olyan diagnosztikai eljárás elvégzését, amelyeket eddig csak hivatalos szervizállomások végezhettek el, beleértve a kódolást és programozást.
- Kódolás – más néven tanítóprogram, komponensprogram vagy egyszerűen egységkódolás. Az adaptív adatok újraprogramozására szolgál a járművezérlő modulokban javítások vagy alkatrészcserék után.
- Programozás – az internetkapcsolaton keresztül a legfrissebb szoftververzió letöltése az online szerver adatbázisából, majd az ECU újraprogramozása a legújabb verzióval. Ez a folyamat automatikusan megtörténik, ha a tablet csatlakozik az internethez, így nincs szükség manuális frissítésre.
Az Autel MaxiSYS MS919 segít az összes fent említett feladat elvégzésében. A D-PDU, SAE J2534 és RP1210 protokollok támogatásával a MaxiSYS MS909 EV jóval fejlettebb diagnosztikai, kódolási és programozási lehetőségeket kínál, mint a hagyományos J2534 programozó eszközök, és több személy- és haszongépjárművet támogat.
- Online ECU programozás és kódolás speciális csatlakozók nélkül BMW (F & G alváz) esetén
- Online ECU programozás az új Mercedes alvázakhoz (204, 212, 207, 463, stb.)
- Online SCN programozás Mercedes modellekhez (222, 212, 204, 205, stb.)
- Online ECU kódolás Volkswagen, Audi, Porsche, Renault és más márkákhoz
- ECU programozás és kódolás GM, Ford, Chrysler, Volvo, Land Rover, Jaguar és egyéb járművekhez
- A VCI modul számos általánosan használt járműkommunikációs protokollt támogat, például KPW, CAN, CAN-FD, DoIP stb. A CAN-FD protokoll kiemelkedően gyors, 14-szer nagyobb sebességet biztosít, mint a hagyományos CAN rendszer.
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!